Reklamační protokol stáhnete kliknutím na následující odkaz.
Jak postupovat při reklamaci
Dokumenty ke stažení:
Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy Reklamační protokol
1. Převzetí zboží od přepravce
Při převzetí zásilky si zboží zkontrolujte, zda nedošlo k poškození obalu přepravou. V případě, že je obal viditelně poškozen, zboží nepřebírejte. V tomto případě doporučujeme s přepravcem sepsat protokol o poškození zásilky a zásilka bude vrácena zpět. Pokud i přesto se zdá, že je poškozen pouze obal a zboží se zdá být neporušené a rozhodli jste se zásilku převzít, sepište pro jistotu s přepravcem protokol o poškozeném obalu. Svým podpisem přepravci potvrzujete, že převzané zboží bylo dodáno v pořádku.
2. Náležitosti reklamovaného zboží
Před reklamací je vhodné ověřit, zda nelze postupovat jinak, a to emailem nebo telefonicky, ideální je zaslat na email fotodokumentaci závady
Spolu ze zasláním reklamovaného zboží doporučujeme doložit tyto náležitosti:
- výstižný popis závady
- doklad o koupi /kopii faktury/ nebo jiným způsobem prokažte nabytí zbožíu naší firmy
- pokud máte možnost, foto reklamovaného zboží /konkrétní závady/Zboží zasílejte na adresu: Pleturada.cz, Kladská 200, 547 01 NáchodREKLAMOVANÉ ZBOŽÍ JE NUTNO ZASLAT BEZ DOBÍRKY, DOBÍRKU NELZE PŘEVZÍT
Reklamaci nelze podat telefonicky! Zboží, které bude na naši adresu zasláno bez vysvětlení, bude obratem zasláno zpět.