Enter your keyword

Reklamace

Reklamační protokol stáhnete kliknutím na následující odkaz.

Jak postupovat při reklamaci

Dokumenty ke stažení:

Reklamační-protokol

 

Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy Reklamační protokol
1. Převzetí zboží od přepravce

Při převzetí zásilky si zboží zkontrolujte, zda nedošlo k poškození obalu přepravou. V případě, že je obal viditelně poškozen, zboží nepřebírejte. V tomto případě doporučujeme s přepravcem sepsat protokol o poškození zásilky a zásilka bude vrácena zpět. Pokud i přesto se zdá, že je poškozen pouze obal a zboží se zdá být neporušené a rozhodli jste se zásilku převzít, sepište pro jistotu s přepravcem protokol o poškozeném obalu. Svým podpisem přepravci potvrzujete, že převzané zboží bylo dodáno v pořádku.

2. Náležitosti reklamovaného zboží

Před reklamací je vhodné ověřit, zda nelze postupovat jinak, a to emailem nebo telefonicky, ideální je zaslat na email fotodokumentaci závady

Spolu ze zasláním reklamovaného zboží doporučujeme doložit tyto náležitosti:

  • výstižný popis závady
  • doklad o koupi /kopii faktury/ nebo jiným způsobem prokažte nabytí zbožíu naší firmy
  • pokud máte možnost, foto reklamovaného zboží /konkrétní závady/Zboží zasílejte na adresu: Pleturada.cz, Kladská 200, 547 01 NáchodREKLAMOVANÉ ZBOŽÍ JE NUTNO ZASLAT BEZ DOBÍRKY, DOBÍRKU NELZE PŘEVZÍT

    Reklamaci nelze podat telefonicky! Zboží, které bude na naši adresu zasláno bez vysvětlení, bude obratem zasláno zpět.

X

Pužíváním tohoto webu souhlasíte s podmínkámi užívání webu a jste si věedomi využívání cookies pro reklamu. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close